tiistai 9. joulukuuta 2008

Minäkin sitten sorruin tähän :)

Kauan aikaa olen arponut tämän Cuttlebugin (= "äidin lelu") kohdalla että ostan, en osta, ostan....Eilen se sitten tuli postista, päätin satsata tähän kun sain niin hyvät veronpalautukset. (seli seli)
Hetihän me sitä tytön kanssa testattiin ja täytyy sanoa että ihastus oli molemmin puolista. Tytöstä olisi ollut kiva veivata sitä kampea ja minä ihastelin aikaan saannoksia.

Tämähän tietää vaan lisää rahan menoa, mutta harrastuksethan maksaa ;)
Tänään odottelen saapuvaksi spellbinderin stansseja niin pääsen tosi toimiin. Nythän minulla on aikaa, kun sain jatkoksi kahden viikon sairasloman jalkani vuoksi. Siinä olikin nilkassa jännetupintulehdus ja lääkäri määräs kotioloihin., kielsi jopa joulusiivouksien tekemisen. Nyt saa sitten tytär jamies hoitaa kotihommat ja minä vain lepäilen... (epäilen kyllä tämän onnistumista).

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea uuden lelun kanssa :) Mä just yks päivä sanoin isoon ääneen, että yksi asia mitä en ole koskaan katunut, on Cuttiksen hankinta. Se kun on vielä niin monipuolinen, että leikkaa monen muunkin valmistajan stansseja kivuttomasti :)

Tarja kirjoitti...

Onnittelut täältäkin :) Uskon että tulet olemaan tyytyväinen cuttlebugiin, se on kyllä ihana "lelu". Minulta lääkäri kielsi piparkakkujen leipomisen :)