torstai 4. joulukuuta 2008

Ja taas sairastellaan..

..että näin taas, minulla on ihan outoja "tauteja" nykyään. Eilen kävin kipeän jalkani kanssa lääkärillä ja hän sanoi, että minulla on akillesjänne ja kantapää tulehtunut. HOH HOI, mistähän minä sellaisenkin olen onnistunut saaman aikaan. Tässä pitäisi nyt muutama päivä olla hissukseen ja syödä buranaa. Toivottavasti auttavat, en meinaa halua enää uutta piikkiä jalkaani kävi sen verran kipeää :(
Jotain hyvääkin tässä on, nimittäin nyt saa ihan luvan kanssa kortteilla kun ei voi oikein muutakaan tehdä :)

Heitän tässä kehiin pari pukkia, jotka minua pyydettiin tekemään. Itse tykkään tuosta punaisesta versiosta enemmän. Tein pienen testin noiden mistelin lehtien kanssa. Niissä oli valkoisella kirjoitusta ja muutenkin olivat likaisen vihreitä, niinpä väritin ne kauttaaltaan finnstamperilta ostamillani glitterkynällä vihreäksi JA HIENOT TULI. Teksti peittyi täysin ja lopuksi tuli vielä upea kimallus. Olen erittäin tyytyväinen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja kortteja molemmat .) Kieltämättä mäkin tykkään enemmän tosta punaisesta, kukat ja tekstileimasin siinä tekevät korttiin viimeistellyn silauksen:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kortteja, molemmat, tykkään toki minäkin enemmän tuosta punaisesta.