tiistai 25. maaliskuuta 2008

Apinakaupan tilaus saapui

Eipä olisi voinut olla iloisempi yllätys tänään, kun hain postin. Mun Promarkerin tussit olivat tulleet, en yhtään osannut odottaa niitä vielä! Hetihän niitä piti kokeilla. Harmi vaan, että värit olivat aika tummia ja heti huomasin, että värejä ei todellakaan ole tarpeeksi. Harjoittelun puolelle menee vielä, pitää kokeilla erilaisia papereitakin. Nyt otin vain sen mikä oli valmiiksi leimattu.
Samassa paketissa tuli myös säiliövesivärisivellin (ylhäällä sininen). Siihen en ainakaan ollut tyytyväinen tai sitten en osannut käyttää. Mielestäni sieltä tuli vettä liikaa ja minun väritykset levisivät.


Ostin huutonetistä myös muutaman leimasimen ja nekin saapuivat tänään. Mies jo totesi, että kenellehän noita paketteja koko ajan tulee.. :) joskus kun olen hänelle huomautellut jatkuvasta pakettitulvasta.
No tässä on leimattua kuvaa niistä leimoista.


Kävin taas korttimanian kourissa -blogissa ja voi surkeus, hän oli linkittänyt ihanat sivut joilta saa ostaa valmiiksi leimattuja kuvia. Arvaahan sen kuka niitä alkoi kuolaamaan, hintakaan ei ollut paha. Sivu löytyy täältä, antaapa hyvän kiertää!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ite kans haluaisin lisää noita tusseja, mutta aika kalliita on. Mutta ei kait se haittaa, kun kysymyksessä on hyvät välineet askarteluun. Sut on muuten sitten linkitetty mun suosikeihin (lista, joka on mun blogissa.